19 Facts and Revelations for my 19 years of existence! :)
haha! can you believe it? I am now 19! :) Well, as part of my birthday today just a sort of sharing thing, I'm gonna share 19 things about myself... It's been so long since I had my last post in my blog here.. so, let's do this! :D
Well, well, well, the title says what i'm gonna post here so first of all I just have to say I'd be using our own dialect so if you don't mind, magbisaya sah ko karun... okei? haha.. :)
So, here are the 19 facts about myself:
1. Makulit?
kind'a ... I mean, usahay.... hehehe. xD
2. Tabian?
Yes!Tabian jud kaayo kung kaclose ang kauban pero kung dili, nakatripple zip-lock pod ang bahbah.haha.. but, I do admit sometimes I'm kind'a annoying and when I can feel that somebody has been annoyed by myself I'd stop man pod.. so, oki ra japun.. hahaha.. :)
3. Esnaberah?
No, I don't think so... I'm just too shy na mamansin sa uban... abi palang feeling close ra kaayo ko... :)
4. Insensitive?
hmmmmmm..... maybe...hihi...pasensya... but, I just had that kamanhiran inside me usahay.. sorry. :)
5. Garaon?
Oo oi... Pero depende's panahon... :)
6. Bataot?
O!!!! as in o jud! bataot kaayo... hahahhaa... xD
7. O.A.hon?
haha...truly, may pagka O.A. lang jud ko pero dili pod oa na to the max.. over2x... xD
8. Hadlukanon?
Yeapppppp!. Talawan jud ko'g horror2x... Pero yeko ar kai isug man japun ko bahala'g hadlukanon..hahhaa..toinks...
9. Movie lover?
I certainly am not a Movie lover jud. Specifically, kanang movie na from U.S. Why? kai maglagot ko kung dih ko kaapas sa ilang english... (dapat naai subtitle tanang salida...hahah) Kung Philippine made, depende ra pod...Bastah, dili jud ko mahilig ug movie. That's why kung magsturya'g Harry Potter, The Avengers, Battleship ug unsa pa nang uban diha. ay' nalang ko iapil kai di jud gihapon ko karelate...bow. :)
10. Color?
ayyyy.... Violet will always be number one sa list pero ganahan pod ko'g orange, red, blue and etc. xD
11. Food?
Dili jud ko kabalo mukaon ug gulay T_T .. kai maka-imagine jud ko'g lain... :-\
12. Crafts?
When I was a kid, I use to sew dresses for barbie dolls. ug hangtud karun ganahan japun ko magtahi2x that's why even sa boarding house gadala japun ko'g barbie doll (haha...too childish for me... pero ganahan man ko **wink** :P )
13. Pag matulog?
haha. well, I can't sleep pag walai tabon sa'kong mata ug bunah. I don't know the main reason pero naanad lang jud ko na magtabon ug unlan sa ulo inig matulog. hihihih. xD
14. Best friend?
Nah.ah....I don't have any bestfriend since childhood. Close friends nuon naa... But for me, I'd declare my mother as my best friend since childhood. Though, dili ko open sa tanang butang, there are a lot of things na magkasinabot sd mi nang bonggang bongga. :)
15. Crush?
Next question please?... haha... Btaw, there are a lot of 'em. chos!. But I'm gonna share this nalang. Just recently, nakit-an nako akong crush ug sa dihang naa na diay siya'y uyab....How sad. ahahhahaha... Bigaon lang sah. LOL... xD
16. Feet?
Oh! as in akong tiil?... haha. Well, kung magsuot lang man ko'g sandal na girly2x kai murag lalaki nga ming-apil ug miss gay tan-awun akong unique nga tiil...haha. It's just that, taas lang kaayo akong tiil ug lapad na mura'g panlalaki that's why kung ako, better to wear close na shoes para dili ra mahalatah. pero, walah ko gareklamo ha? Description lang ang akin. I love my feet no matter what. :)
17. I.Q.?
Oh, You mean my intelligence? ... haha.... I really am a slow learner indeed. Dugay jud ko makasabot ug isa ka topic regarding school subjects . Pero hindi ako 'yung tipong sumusuko agad! (tzar! Hambogera!.hahaha... xD ) Btaw, the truth is, I have that attitude na "Trying Hard". Sabi nga nila Try and try until you succeed! and I do believe, that's the spirit para mulampos... :DDD
18. Something to be Proud?
It's the family that I have. :) It's the best thing that I could be so proud. Why? Simply because for me, walang makakapantay sa bonding na meron kami. ^_^ .And how will I ever forget to say that my mama and papa are the best/perfect couple? hihi... Individually siguro they're not that perfect pero pag i-match nah? I'd say sila na ang pinaka tsada nga couple ug parents for their children! Thank you Lord! :D
19. Lucky?
Ofcourse! I'm so lucky to have all the things nga naai akoh ug walai akoh. :) Because God is just so good to had given me my family na walang kapalit ^_^ . God is so good that I've met a lot of good friends, that i was able to meet mga but-an nga claamates sa college who makes me laugh nang todo-todo (with matching bungisngis nga smile. xD ). Nga hangtud karun, dili japun mabangbang akong mga beloved amigoo since high school apil elementary ug kinder....hahahaha... xD
God is so good to make me realize sa tanan nakong sayop that i've learned to drive slowly, carefully but progressively for my life. And so, I'd say THANK YOU SO MUSH LORD! Please do continue guiding and blessing me and the people I love for they keep me strong and living. :))
So, now you know some of the things about myself.... Well, I just have to say Thank you so much sa tanan-tanan na nag-greet sa akoa through texts, sa facebok, ug sa personal and etc. I am so blessed that I had received your wishes and greetings! :)
Then I'd say chao for now! :) 'til the next blog post readers! ( 'yun ay kung may readers nga akoh.hahaha..........) ^__________^

Walang komento:
Mag-post ng isang Komento